Skip to main content

Generelt

Skriftlig accept af aftalen og de angivne forudsæt- ninger og vilkår, sendes til Ace Bartending pr. e-mail. Herefter fremsendes bekræftelse til kunden og aftalen er først gældende, når denne er modtaget.

Arrangementer har minimums opkrævning på 4 timer og 20 deltager.

Betaling / Priser

Afregning fremsendes efter afvikling og betaling kan ske til Jyske Bank kto. 7135-0001056172. 

Betalingsfristen er 8 dage netto. Ønskes der opdeling af betaling i 2 rater er dette også muligt.

Ved betaling efter forfald tilskrives der renter på 0,89%, pr. påbegyndt måned, samt et gebyr på 100,00 DKK

Alle priser er eksklusive moms, medmindre andet er angivet. 

Ændringer af arrangementet efter bekræftelse

Det endelige deltagerantal skal meddeles skriftligt senest 10 dage før arrangementets afholdelse og må maksimalt ændre med 20%. Såfremt prisen er aftalt pr. person, vil dette antal blive anvendt som grundlag for afregningen. Vi forbeholder også retten til at opkræve yderligere betaling pr. person, hvis der skulle deltage flere end det opgivet antal.

Afbestilling kan ske indtil 30 dage før afholdelse, herefter betales det fulde beløb i tilbuddet.

Ved afbestilling før fristen, afregnes 30% af den samlede pris samt eventuelle omkostninger til kørsel, materialer og lignende.

Ved hel eller delvis aflysning på dagen for afvikling, grundet omstændigheder som af Ace Bartending ApS vurderes at have sikkerhedsmæssige konsekvenser for deltagere eller personale, eftergives der ikke noget af den samlede ordresum. Øvrige aflysninger følger betingelserne for afbestilling.

Reklamation / mangler

Kunden er forpligtet til straks og senest 3 dage efter afvikling af event, at foretage fornødne undersøgelser til konstatering af eventuelle mangler.

Ved eventuelle reklamation/mangler skal Ace Bartending ApS kontaktes straks efter konstatering. Kunden skal skriftligt reklamere til Ace Bartending ApS, idet reklamationen skal indeholde en specifikation af manglen.

Sikkerhed

Under afviklingen, er sikkerheden altid vores første prioritet. Alt udstyr er af højeste kvalitet og kontrolleres både før, under og efter brug, ligesom der altid er personale uddannet i førstehjælp til stede.

For alle vores arrangementer er der tegnet erhvervsansvarsforsikring.

Erstatning

Skulle der bliver ødelagt noget af det udlejet udstyr, vil der blive opkrævet fuld pris for at erstatte udstyret.

Prisen vil være regnet med i fakturaen efter arrangementet.

Markedsføring

Under afvikling af vores arrangementer vil der lejlighedsvis blive taget billeder og optaget video til markedsføringsbrug. Såfremt dette frabedes, bedes det meddelt os skriftligt inden afviklingen.

Transport og opsætning

Der tillægges transport gebyrer på 4,5kr. pr. km. efter 24 km

Opsætning af udstyr er altid inkluderet i den aftalte pris.